2016. szeptember 22., csütörtök

8. rész – A beteljesült jóslat_1. rész: Fekete Macska árulása

Miután visszatértek a főhadiszállásra, Adrien Időmesterrel együtt elvonult a laborba a kőtáblát vizsgálni, a többiek pedig kipihenték a középkori bevetés fáradalmait. – Már csak egy darab hiányzik a kőtáblából, Mike…Itt az idő. Hívd ide Jennyt, Ladybugot és Volpinát – szólt társának Adrien. Erre Időmester kiment és egyenest a társalgóba vette az irányt, ahol a többieket épp Chat Noir szórakoztatta idétlen vicceivel. Ekkor belépett Időmester és szinte parancsoló hangon szólt: - Véronique, Mia, Jenny gyertek velem, fontos megbeszélni valónk van. Jennyék szó nélkül követték Időmestert a laborba, ahol Adrien már várta őket a kőtábla elemzésének eredményével. – Hát ezeket mi lelte? – nézett csodálkozva Chat Noir négy távozó társa után. – Á, Mike, épp időben. Befejeztem a kőtábla elemzését, és úgy tűnik az utolsó darabért nem kell messzire mennünk. Egy párizsi üzletember villájában van elrejtve – fogadta társait Adrien. – Mike? Az meg ki? Hisz te James Agreste vagy – nézett Mia meglepetten Időmesterre.  – Nem, az igazi nevem Michael Edward Hunter – kezdte a történetet Időmester. A ti csapatotok előtt én voltam a Páva amulettjének birtokosa, ám egy alkalommal Halálfej majdnem elpusztította az amulettemet. Az erőmről lemondva, visszavonultan éltem tovább, az amulettet pedig továbbadtam. Mivel önként mondtam le az erőmről, életem meghosszabbodott, sokkal lassabban öregszem, mint egy átlagos ember. Ezt követően a pávaként szerzett tudásomat felhasználva, a W.R.T-nél tevékenykedve információkkal segítettem a későbbi hősöket – így ismertem meg Adrien Wellst és Dr. Jenny Snowt is. A Silverfox Project befejezése után nem sokkal birtokomba jutott egy információ, miszerint az Agreste családnak köze lehet Halálfejhez, ezért Gabriel Agreste cégéhez jelentkeztem biztonsági őrnek. Hamar feltűnt, hogy a biztonságiak vezetője, James Agreste egy furcsa, zöld karkötőt visel. Egy alkalommal Halálfej megtámadta a cég épületét, egyenest Mr. Agreste irodája felé vette az irányt, James is bent volt. Mindenki elmenekült, csak mi hárman maradtunk ott. A romok között Mr. Agreste irodája felé tartottam, amikor az ajtó mögül egy zöld villanást láttam. Hirtelen kinyílt az ajtó, és egy zöld páncélt viselő férfi kilökte Mr. Agreste-t az ajtón és, bár nem tudom honnan ismert, de oda kiáltott: - Michael, vidd ki innen Mr. Agreste-t! Elindultunk kifelé, de az emelet beomlott. Mindkettőnket maga alá temetett volna a törmelék, ha Mr. Agreste félre nem lök. Próbáltam kiszabadítani a romok alól, de ekkor azt mondta ellentmondást nem tűrően: - Én még kibírom itt, mentse meg Jamest, Halálfejjel harcolt az irodában, miközben engem megmentett. Visszamentem érte, de már késő volt – James meghalt. Megtaláltam a zöld karkötőjének egy darabját a romok között. Amikor a kezembe vettem, egy zöld fénycsóva beleszállt a fegyverembe, azóta képes vagyok vele megtisztítani Halálfej akumáit. Ekkor vettem fel James Agreste nevét. Hogy hogyan lettem ezután Időmester, azt már tudjátok. – És nekünk mi közünk Halálfej legyőzéséhez? – kérdezte Mia csodálkozva. – Nos, a kőtábla szerint véglegesen csak akkor pusztíthatjuk el Halálfejet, ha valaki a saját követői közül fordul ellene – mondta Adrien. Éppen ezért kidolgoztunk egy tervet. – És én mire kellek? – kérdezte Volpina. Adrien ekkor ismertette a Tízes protokoll részleteit. – Rendben, megcsináljuk – bólintott Véronique és Mia. – De a többieknek erről egy szót se – szögezte le Időmester. Ezután a többiekhez mentek és ismertették az úticélt, rövidesen villantak a medálok. Amikor megérkeztek, Max nem hitt a szemének. – Ugye ez most csak vicc? Gabriel Agreste villájából kell megszereznünk a kőtáblát? – kérdezte döbbenten. – Nyugi, Lánglovag, mi idekint fogunk őrködni, Volpina, Chat Noir és Jéghercegnő fogják megszerezni a kőtáblát. Mindössze annyi dolguk lesz, hogy ezt a másolatot itt kicserélik az eredetire – nyújtotta át az utolsó darabbal szinte teljesen azonos hamisítványt Időmester Volpinának. Gabriel miatt nem kell aggódni – egész nap az irodájában gubbaszt, vagy lehet, hogy itthon sincs. – Volpina, ne feledd, bármi történik, az a legfontosabb, hogy az utolsó darab meglegyen – mondta Ezüst Róka Volpinának telepatikus úton.  A ház üres, bemehettek – jelzett Ezüst Róka. Volpina, Jéghercegnő és Chat Noir pillanatokon belül megtalálták Gabriel széfjét, ami egy festmény mögé volt rejtve. Chat Noir korábbi tapasztalatait használva könnyedén kinyitotta a széfet, és elvette a kőtáblát, Volpina pedig berakta a hamisítványt, visszazárták a széfet és elindultak kifelé. – Ez simán ment – nevetett Jéghercegnő. – Az nem olyan biztos – mutatott gyanakodva Volpina a Chat Noir kezében felizzó kőtáblára. - Chat, dobd el a kőtáblát! – kiáltotta Jéghercegnő, de már későn; Chat Noir ugyanis eltűnt. Volpina felkapta a kőtáblát és azonnal elindult vissza a többiekhez. – És Chat Noirral mi lesz? – kérdezte Jéghercegnő. – Áldozat nélkül nincs győzelem – felelte ridegen Volpina. – Volpina, hogy mondhatsz ilyet! Chat Noir a társunk, nem egy sakkfigura - háborodott fel Jéghercegnő. Ekkor már visszaértek a többiekhez. – Az akció sikerrel járt – mondta ridegen Volpina, azzal odaadta Időmesternek az utolsó darabot. – Mi?! Hiszen Chat Noir valószínűleg Halálfej fogságába esett! Ezt nevezed te sikernek?! – csattant fel Jéghercegnő. – Lora, elég! Irány vissza a főhadiszállásra! – mondta Időmester parancsoló hangon. Már villan is a medál és a főhadiszálláson találják magukat. Jéghercegnő nem tudott napirendre térni a történteken, sírva otthagyta a többieket. Ladybug, Ezüst Róka és Időmester a laborba mentek és helyére illesztették az utolsó darabot. Pontosan az állt rajta, amit Adrien mondott korábban. Időmester bezárta a kőtáblát egy vitrinbe, majd a többiekhez mentek. – És most? – tudakolta Max. – Várunk. Chat Noirt nem kell félteni – mondta Adrien nyugodtan.
Eközben Chat Noir egy ismeretlen helyen tért magához. Egy obszervatórium, vagy világítótorony lehetett. – Hol vagyok? – nézett körül Chat Noir. – Üdvözöllek, Fekete Macska – lépett elő a sötétből egy ametiszt színű öltönyt és maszkot viselő férfi. – Halálfej… - mondta dühösen Fekete Macska. A talizmánomat soha nem kapod meg.  – Ó..Nekem nem a talizmánod kell kedves barátom, hanem te – válaszolt baljós hangon Halálfej. Régen is mindenki csak kihasznált téged... Az állítólagos barátaid sosem szerettek, mindig az egykori tolvajt látták benned… - Hazudsz! – kiáltott Fekete Macska. – Áh…Valóban? Még a társaid is árulónak neveztek, Ladybug sem jött megmenteni. Ha annyira érdekelné őket, hogy mi történt veled, már elindultak volna, hogy megmentsenek. De csak szépen nyugodtan ücsörögnek – folytatta Halálfej vészjósló hangnemben, közben hozzáért Fekete Macska gyűrűjéhez. Ekkor Fekete Macska kinézete megváltozott – fehér alapon fekete csíkok borították ruháját és a maszkját, fülei, a keze és a lába tigrisszerűvé váltak. – Üdvözöllek, Fehér Tigris. Hozd el nekem az Ezeréves kőtáblát - mondta Halálfej újdonsült szolgájának. – De mi lesz, ha Időmester és társai túlerőben lesznek? – kérdez vissza Fehér Tigris. Ne aggódj, jóval erősebb vagy, mint azelőtt. A Tigriskarmot használva bármit átvághatsz, illetve a botod rendkívül sok funkcióval bír, attól függően, hogy merre forgatod a végét és hányszor.  – Ezer örömmel, Halálfej. Nem fogsz bennem csalódni – búcsúzott Fehér Tigris, és kiment a szobából egy titkos folyosón, ami a falból nyílik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése